cocum sağım ile bebeğin emdiği aynı olmuyor benimde sağımda çok çıkmıyor emdikten sonra bebeğin eli kolu boşluyor rahat bir görüntü veriyor surat ifadesi mayışıyorsa Çişli bez sayısı yeterli ise doyuyordur birde emzirme sadece ucunu değil kahverengi kısmı tüm tutturursanız daha verimli emiyorlar ve süt artıyor. Solgar brewsyeast bende süt artırmıştı(doktora danışmadan kullanmayın). Bol su ve uyku artırıyor bir de elle masaj yaparsanız göğsünüze sürekli yeni kanallar da açılıyor. Emdikten sonra mutlaka üstten gazını alın alta doğru inince bağırsaklarde çok ağrılı oluyor biz başta arada öyle uyuttuk çok gazlandı ağladı şimdi her seferinde 20 dk da sürse alıyorum gazını