5 ay 2 günlük olduk anne sütü alıyor ek gıdaya daha başlamadım 6 ay dolana kdr başlamıcam oturmayı öğretiyorum devriliyor çabuk sıkılıyor hep kucak istiyor elleri hep ağızda salyası akıyor gece sürekli uyanıyor diş sancısı çekiyor sanırım hala düzenimiz yok bu yüzden canı isterse ses çıkarıyor çığlık gibi öyle gel gel demeyi öğretmeye çalışıyorum beni tanıyor odadan ayrılırken peşime ağlıyor beni görünce ağlıyor böyle bişeyiz 😀