Merhaba🌸 şimdi bir posta gördüm ‘Netflix bebek belgeseli’ni paylaşmış arkadaş. Benim de bir önerim var. ‘’Yaşamın başlangıcı belgeseli’’.her anne baba izlemeli.
Bizim kuşağın çoğu malesef ufakta olsa poposuna küçük bir şaplak yiyerek büyümüştür. Bazıları çok daha fazlasını yaşamıştır... şimdi bizler anne baba olduk çok şükür. Bazılarımız kendi anne babasının hatalarından ders çıkartıp bunları bebeğine uygulamazken bazıları hala kendi ebeveynlerini idealize ediyor malesef. Çocuğuna bağırıp kızıp belki de dövüp aman canım olur öyle şeyler biZde böyle büyüdük , annemde haklıymış gerçekten canına tak ettiriyormuş çocuklar diyorlar. Bunların hepsi bizim travmalarımız ve çocuklarımıza bu tramvayı yaşatıyoruz.
Yada çocuklarımızın sarılma ihtiyacı bizden ayrılmamama ihtiyacını görmezden gelip bu da hep beni istiyor aman canım çok şımarık diyoruz. Sonra bu çocuklar büyüyor ve bizimle iletişimini asgari seviyede tutuyor.
Mutlu çocuklar yetiştirmek için önce kendimiz mutlu olmalıyız. İnsanlara bakın ben çok mutlu bir çocukluk geçirdim diyorlar ama en olmadık zamanda ‘içimden adeta canavar çıktı ‘diyorlar.tanıştırayım o canavarlar sizin çocukken içinize gömdükleriniz.
mutlu aileler , mutlu çocuklar 🌸