Kızlar bugün sprel taktırmak için doktora gittim ama doktor Şuan takamam polip in var dedi yarın gel temizleyelim dedi ama anestezi felan demedi sadece uyuşturmak için iğne yapacakmış çok korkuyorum acır mı diye aranızda lokel anestezi ile polipini aldıran var mı