Kartanesi26_ düzen olarak saati saatine (1.5 yada 2 saate bir alarm kurardım o çaldıkça sağardım) sağarken çok fazla sütüm vardı geciktirince yada düzeni bozunca azalma oluyordu . takviye olarak (e bebekten Ali ünyazıcı milk tea ,ve promalt içecek ,) Humana still tee , migros ta lactamil bulmuştum ondan almıştım hepsinden bi çok kutu bitirdim.bitki çayı olarak rezene anason çekilmemiş kimyon içiyordum.yemek olarak ayırt etmiyordum sadece nohut fasulye gibi gaz yapan şeylerden uzak duruyordum bol su içiyordum canını istetmem umarım ama .dereotu artırıyordu poğaçanın içinde veya yoğurdun içine doğrandığında.birde badem ve fındık göğsü dolu dolu hale getiriyordu sütü de yağlandırıyordu.birde üzüm yada kayısı hoşafı süt artırmada birebir🥰aklıma gelen bunlar şuan kızım 3 yaşına girecek unutmuşum resmen siz sorunca düşündükçe hatrladım neler kullandığımı 🤗bu arada hiç mi emmedi yoksa bi anda mı emmeyi bıraktı daha küçük emzirme danışmanlığı alıp tekrar emzirmeye dönülebilir mi diye düşündüm ama ben danışmanlık falan da almadım benimki doğdu doğalı tutturamadım ne yaptıysam ne denediysem olmadı uykuda tutar mı diye denerdim herkes öyle alışır uyku sersemi tutar derdi ağzına meme ucu değdiği an çığlığı basıp ağlardı tutmamak için direnirdi uykusu da bozulurdu her yolu denedim olmayınca olmuyor deyip doğumdan 1 buçuk yaşa kadar sağdım 🙏🏻bolca sabır istiyor ama süt varken sağıp vermezsem vicdan azabı çekerdim galiba elimden geldiğince verebildiğim kadar vermek istedim bu süreçte yakınların çevren çoğu kişiden yanlarında emziremediğin için emmiyor mu sütün mü yok tantanalarına çok maruz kalıcaksın kendimden fazlasıyla biliyorum hiç kimseyi takma çocuğuna odaklan onun için sabret emmiyor diye kendini eksik hissetme sonuçta sağma ile de olsa vücuduna anne sütü giriyor öyle düşün sütü gelmeyen bianda kesilen anne sütü alamayan bebekler var senin alabildiğince alsın zorlandığın süt az olduğu zamanlarda mama takviyesi yaparsın 6.aydan sonra zaten ek gıda dönemi başlar sağma yükü biraz daha azalır ama bu günlerde geçiyor emin ol öyle yada böyle geçicek sen dayanabildiğin kadar sütünü vermeye bak hiçbir şey i hiç kimseyi takma 🙏🏻