Temizlikperisi Pasa-2727 ya bende çektirmiştim 3 gün sürdü ağrısı bide kanal tedaviliydi benim oydular geçmiş olsun canım 🤦
Pasa-2727 uykusuzanne__ Teşekkürler cnm çok zor vallahi kökü kalmıştı çekimi zor olmadı ama şuan ağrısı cok
Pasa-2727 Temizlikperisi Aynen benimkisi de kanal tedaviliydi bikere gttim cektirmedim korkumdan bugünde mecbur gidip cektirdim
MB1 Pasa-2727 kuru soket ağrısı olabilir mi?çektirdiğiniz yerde pıhtı oluşmamışsa beyaz gözüküyorsa kemiğe hava vs geldiği için dehşet bir ağrısı oluyor doktora giderseniz orda tekrar pıhtı oluşturuyor iyileşirken daha ağrısız iyileşir
Qduha Pasa-2727 merhaba bende şuan kanallı olan dişimi çektirdim ama çekim sonrası çok ağrıyor boğzıma kadar vuruyor ağrısı sizindemi öyle oldu ağrı ne kadar sürdü
babygirlandcatmom Pasa-2727 merhabalar aynı durumu yaşıyorum bugün randevum var ama beni ne bekliyor siz tedavi oldunuz mu
Pasa-2727 babygirlandcatmom Bende 3 gün feln bekledim o şişlik yeşerdi resmen. Sonra gttim doktara uyuşturdu ve içinde kocamn diş gibi bir parça çıkardı ama çok acıdı ağrısında ölücektim yanagim mosmor oldu.
babygirlandcatmom Pasa-2727 çekim anında mı acıdı😥ne kadar sürdü peki işlem şuan nasılsınız valla ben ağrıdan öleceğim