sedayt 1 aydan sonra başladı 8-9 aylık olana kadar düşüktü sonra 14 aylık olana kadar yavaş yavaş yükselmişti ama bu süreçte hiç hasta olmadı sadece alerjik nezle grip oluyodu oda virüs bakteri olmadığı için kan değerlerini etkilemiyordu 😔😔 sonra influenza pozitif çıktı birden 3-4 gün içinde 300 e düştük çok hızlı düşüyor ama yükselmesi zaman alıyo normalde böyle olmaz dedi doktor ama tabi bazı bebeklerde olabiliyor yine de biz kemik iliğine de bakalım dedi tedirgin oldum açıkcası 2 ay daha beklemek istiyorum virüs yüzünden oldu sonuçta yatış yapan doktor virüs pozitif çıkmadığı için göndermişti hematolojiye ama hematolojide alnçınan son alınan sürüntüde 2 tip influenza virüsü pozitifti.