Annemin birkaç gündür geçmeyen bir halsizliği vardı grip zannetti başta
Daha sonra dudakları bir anda silikon yapmış gibi şişti ve biraz ürtiker tarzında döküntü oluştu vücudunda
Acile götürdük iğne yaptılar eve geldik
Bugün de geçmeyen karın agrilari başladı tekrar acile götürdük gaz sıkışması var dediler lavman yapabilirsiniz rahatlamak için dediler ve gönderdiler
Alerji de kabızlık durumu oluyor mu?
Ya da kabızlık durumu alerji oluşturuyor mu?
Kadincagiz sürekli uyumak istiyor o kadar halsiz
Bu mevsimsel geçişte alerjik hastaları hiç bu gibi durum yaşadı mı acaba yaşayan aydınlatabilir mi çok teşekkür ederim şimdiden