Zeynepomer96 benim doktorum şehir dışındaydı gece olduğu için de kadın doğum acile yönlendirdi orada hiç uyuşturmadan, bayıltmadan direkt canlı canlı kürtaj yapmaya kalkmışlardı. Eşim o bağırmalarımı koridordan duyup ağlamış adam. Canım acıyor diyince de “dayanamıyorsan kağıt imzala kalk git o zaman” dediler. Tabiki imzalayıp çıktım. Ertesi gün kendi doktoruma gittim genel anestezi ile oldum hiç bir şey hissetmedim. Sadece iki üç gün halsizlik vardı onun da psikolojik olduğunu düşünüyorum.