Annemkuzum12 Sutum az oldugu icin mamaya da basliyacaz Biberonla vericem 17 gunlukk daha denemedim biberonu tutmasi kolay olur muu biberon kullanan anneler ilk basta verince tuttu mu bebekler püf noktasi falan var mi mama meme olarak devam edecez cunku
Beyzaerdal Annemkuzum12 şuan çok küçük çok verimli ememez belki ama belli bir düzen oluşturarak verirseniz sorun yaşamazsınız biberon olarak ta lansinoh öneririm
2020-2023 Annemkuzum12 merak etmeyin kolay oluyor bebeklerin emme refleksi çok güçlü olur bende hem mama hemde meme olarak devam etmiştim
btlbge Annemkuzum12 plips Avent alın yenidoğan emmesi aktif olmazsa 1 numarasını alın ya da 2 doğal tepkili alın asla akıtmıyor bebeğiniz içtikçe geliyor
Annemkuzum12 2020-2023 suan hep meme emdi ya birden biberonu tutmaz diye odum kopuyor cunku aç Ilk verdiginizde hemen tuttu mu alismasi kolay oldu muu hangi biberonu onerirsiniz
2020-2023 Annemkuzum12 avent 1 numara kullanmıştım hemende tutmuştu bir sıkıntı yaşamadık ilk 15 gün sadece emzirmiştim sütümün yetmediğini anlayınca doktorum mama da verelim demişti
Annemkuzum12 karelb onun cekim gucune az diyolar bebek yoruluyor yazmislar yorumlara o yuzden bende lansinoh aliyim dedimm
karelb Annemkuzum12 6 aylık olduk ben her ay değiştirdim biberonunu plastik olduğu için biz hiç zorluk cekmedik hala da avent kullanıyoruz
iipos İlk günler ben de mama takviyesi verdim sarılık olmasın diye avent 1 nolu hiçbir sıkıntı olmadı, şu an sadece meme ile devam ediyoruz 23 günlüğüz. Bazen arada mama da teklif ediyorum bazen yiyo bazen yemiyo
btlbge Annemkuzum12 biberonu da memeyi de tutuyorlar Avent kesinlikle Aventin bir yeni serisi birde eski serisi bence doğal tepkili olanını alın yeni serisi o Yenidoğan olanı alın ilk önce Bizimdoktorumız 2 saatte 60cc verin demişti o şekilde başladım ben sütünüzü sağın onu da biberonla deneyin
Gokturkmom Annemkuzum12 avent kullandık herhangi bi red yaşamadık 2ay boyunca meme+mama gittik son zamanlar baya bi azaltmıştık mamayı