Salı günü sünnet oldu bebeğim. Bugün 3. Günümüz. Doktorun verdiği kremleri bolca sürdüm ama bu sefer de dikişlerin kenarı kremli kaldı ve bi türlü gitmiyor. Hatta baktım biraz koparmaya çalıştım pütürlü parça elime geldi. Karton bardak koymuştuk acaba o mu yapıştı? Ama çok kapalı tutmadık ki hiç. Böyle bi durum başına gelen var mı acaba? Yarın doktoruna götürücez ama ameliyat günü bakar mı bilemedim.