MerVefa Kızlar sarılığı için kan idrar tahlili yaptık 35 günlük iken doktor değeri normal çıktı dedi yani yatırmaya gerek yok geçer dedi sevindim bende ama 49 günlüğüz ve hala geçmedi sarılığı neden geçmiyor benim gibi olan var mı size doktor me diyor ve ne zamana geçer bu sarılık
Reyhanbal MerVefa uzamış sarılık olmuşsunuz bizim gibi. Bizimki geçti şükür 54 günlüğüz. Ekstra bişey yapmadım sık sık emzirdim. Bide annem su ver demişti sabah akşam 1 çay kaşığı su verdim etkisi oldu geçti. Sıkma canını emzir sık sık bide ayva kaynat suyunu iç şeker atma oda iyi geldi bize
Kahve_keyfi MerVefa ben oğlumu hiç doktora götürmedim çok sararmıştı kınalı suyla Yıkadım 7 kere geçti
Derin17 MerVefa sorun yapmayın gerekli tedaviyi aldıysa zamanla düzeliyor bizimkisi 1.5 ayda geçti tamamen, 2 saatte bir mutlaka emzirin gece gündüz hatta daha sık emzirin geçer inşallah merak etmeyin
Seker45 MerVefa bebeğinizi saat bası degil 15 dakikada bir emzirin ne kadar çok sıklıkla emzirirseniz o kadar çabuk atlatırsınız
Seker45 Kahve_keyfi kınalı sumu? Çocuğunuzu bence emzirdiniz diye geçmiştir vede sarılığı yüksek değildir suan size hayret ettim sarılık basit birsey değil Allah korusun doktor takibi altında olmadığı sürece beyinde hasar bile oluşuyor sarılık çoğu Bebek’te dıştan bakılınca anlaşılmayan birsey kanda çıkıyor
Kahve_keyfi Seker45 sarılık dıştan bakınca anlaşılacak bişey degil mi?merak etmeyin ben anlayabiliyorum sağlık ocağındaki hemşirede bakarak anlamıştı siz anlamıyor olabilirsiniz evet kınalı su eskiden annelerimiz öyle yaparmış ben yaptım işe yaradı fikir olsun diye yazdım tepki gösterin diye degil
Naiba MerVefa Merhaba, 2 buçuk ay sürdü bizim sonra geçti kendiliğinden , makineye gerek duyulmadı hiç, bazı bebeklerde uzun sürüyor telaş yapmayın hiç 😊
Seker45 Srpege Size tepki göstermedim yanlış anlamayın sadece şaşırdım kınalı suyla nasıl geçtiğine ilginc geldi bana o zman szin kızınızın sarılığı yüksektiki anladınız bazı doktorlar dıştan bakılınca anlaşılmaz diyor ondan dedim