Anneler odamızda nemlendirici var nemi 55 e ayarlıyorum gece kalktığımda oda sıcaklığı 25 görünüyor.Şimdi benim bebişi de ayaklı tulum + ince penye battaniye ile yatırıyorum. Bazen ince müslinle yarım kundak yapıp ayaklarını ince battaniye ile örtüyorum bu aralar da sırtı terli kalkıyor.Nasıl giyimdireyim şaşırdım kaldım.