Kızlar morelim çok bozuk 7 gün önce doğum yaptım normal doğum oldu bebeğim erken doğdu 35+6 da iken solunum sıkıntısı oldu karnımda suyum bitti çok bekledi bide ciğerleri tam gelişmemişti doğar doğmaz götürdüler ten temasımız olmadı sonrasında beni odama götürdüler saat sabah 5 de doğum yapmıştım çocuğum yanıma gelemedi hiç 2 gün küvezde yattı ve solunumu düzelmişti ona rağmen vermediler 6 saate bi emzirmeye gelin dediler sütüm gelmedi zorla gelir gelir dediler mama veremeyiz dediler Bisey vermemişler çocuğum hem Orda aç kaldı serum verip uyutuyorlarmış kendileri dediler neyse temasımız olmadı bana alışamadı kokumu alamadı bebeğim bende onu çok özledim bebeğim de beni görmedi neyse taburcu ettiler eve geldik ilk kontrolü vardı 3 gün sonra 3 günlükken hastaneden çıktık 6 günlükken ilk muaneye götürdük sarılık 17 ye çıkmış yatış verdiler aynı odadaydık ama küvezin içindeydi sadece karnını doyurmaya ve altını almaya çıkarabiliyorduk o kadar zordu ki zaten meme tutmuyordu sağıp sağıp makine ile verdim millet meme tuttur alışır bilmem ne diyor ama tutmuyor çocuk beni hiç görmedi ten teması yapmadı silikon uç denedim yok ağlıyor kıyamet kopuyor mecbur aç kalmasın diye biberonla veriyorum çevre beni çok bunaltıyor çok zorlanırsın falan diyor ama ne yapayım olmuyor elimde mi bende emzirmek isterdim ama tutmuyor sağıp o şekil veriyorum neyse , sarılığı geçti evimize geldik bugün ama korkuyorum bişey olur tekrar çıkar diye tavsiyelerinizi bekliyorum bebeğin kilosu 2.900 şuan