tubacihangir 26 günlük olduk. Sağ mememde fazla süt vardı sağdım ağrılı oldu, şuan ateşim var vücudum kırık. Mastitden midir acaba hasta mı oluyorum?
aycanx Ben Mastit oldugumda göğsüm şişmişti ve çık ağrıyordu benimde ateşim çıktı sürekli titreme gelirdi ve göğsümde ele gelem bezeler vardı