Merhaba kızım 4 buçuk aylık dik durduğu pozisyonda iki gözüde içe dönük şaşı bakıyo yatar pozisyonda kayboluyo 3 aylıkken göz doktoruna gittik yine yatar pozisyonda baktı kayma yok dedi yalancı şaşılık olabilir size öyle geliyodur dedi ama bu şaşılık hala devam ediyo bu durumu yaşayan varmı aranıZda tekrar götürmemde yarar varmı sizce