Kızlar bebeğim 1.5 aylık 2 gündür aşırııı bi gazı var anlamadım neden bu kadar arttı normalde gazlı kolik bi bebeğim var ama son 2 gündür aşırı bu zamanlarda normal mi bu kadar fazla olması uyanık kaldığı her dakika krize giriyor resmen ıkına ıkına 😔