Merhaba kızlar
14 ay önce doğum yaptım doğum parası ve emzirme parası almamıştım bugün şans eseri sosyal hizmetler önünden geçtim ve başvuru yaptım onlarda beni emzirme parası için sgk ya yönlendirdiler buraya kadar sorun yoktu 😂 ama sağolsun doğum yaptığım hastane benim doğum raporumu onaylamamış böyle bişey mümkün mü ya zaten çocuk için dogum belgesini de 10 gün sonra vermişlerdi oda benim zorumla ben napıcam şimdi arıyorum pek açan olmuyo hastaneyi sadece bende değil kaç kişi varmış böyle. Doğum yaptığım servise mi gidicem hiç bilgi vermediler bana . SGK dan sadece raporu onaylat gel dediler . Napmam lazım?