Honki_Ponki Bsjdldkdkdld Ben kullanıyorum Drayme L 10s puro çok memnunum en sevdigim özelligi halının üstüne gelince silme özelligini devre dışı bırakması
sevlin Bsjdldkdkdld pro sunu kullanıyorum çok memnunum ama içini sürekli temizliyorum veya altına saç vs takıldı ise ve su haznelerini düzenli yıkıyorum koku bırakmasın diye. Çok memnunum
mom1900 Ya bende ona bakıyorum da trendyolda 750 tl daha ucuz media markete göre acaba Trendyol güvenilir olur mu bilemedim