Merhabalar ben eylülde okula başlayacağım öğretmenim. Bebeğim de 5.ayını bitirmiş olacak o zamana ve annemle babam bakacaklar. Sorum şu ben ilçeye gidiyorum annemlere yarım saat mesafede olan sütümü mü sağıp bırakayım yoksa annemle babam öğle arasına doğru bebeği getirp emzirme mi yaptırsam sizce nasıl yapmalıyım 5 aylık bırakacağım için tedirginim biraz daha büyük olsa direkt bırakırdım ama