Merhaba, benim kızımda 2,5 yaşındayken başlamıştı yaşıtlarından çok önde gidiyordu konuşması. Pedagog beyni hızlı düşünüyor dili yetişemediği için kekeliyor 4 yaşından sonra devam ederde kekeme olarak adlandırabiliriz demişti. O zaman ara ara kekelemeleri oldu şu an 4 yaş 10 aylık geçti şükür. Dil terapistlerine de götürdüm genlerde var mı diye sormuştu eşimin dayısının oğlunda vardı ama o da küçükken üzerine tavuk zıplamış korkmuş ondan kalmış çocukta sanırım. Neyse demek o ki akışına bırakın Çocuğa da bunun normal birşey olduğunu anlatmaya çalışın bazı insanlar çok yavaş bazıları çok hızlı bazıları böyle tekrarlayarak konuşur falan deyin. Bizim geçti sizinde geçer İnşallah