nesli23 Merhaba, 2.5 yaşındaki kızımın kimliği evde kalmış?biz kardeşimle arabayla anneme geldik.şimdi uçağa binecez ama kimliksiz nasıl bir yol izlemeliyim.nüfus müdürlüğünde geçici kimlik belgesi çıkarsam kabul olur mu?
subrk nesli23 Herhalde kimliği kaybettim deyip yenisini çıkarmak lazım.Kimlik gelene kadar geçici kimlik belgesi veriyorlar. Onunla binersiniz
elbay53 Havaalanında gecıcı kımlik gibi bir şey veren burun vardı yanlış hatırlamıyorsam.havayolu sırketınjzj ararsanız daha doğru bilgi verirler ama