Bebeğim 2 ay 4 günlük. Geçenlerde sürekli kusmaya başladı reflüsü yoktu o yüzden hasta olduğunu düşündüm 2 -3 kere öksürmeleri eklendi. Doktora götürdüm idrar alıp enf. Baktı temiz çıktı. Ateşi de aralarda çok nadir çıkıyor calpol yazdı. Midesi çok gurulduyor aynısı bende de var . Boğazına tükürüğü takılıp yutkunurken tıkanmaya başladı. Kusmaları azaldı şükür. Yutkunmada öyle olması normal mi ? Emzirdiğim için sütünü üşütmüş olabilirsin de diyen var.