hepibebi ben takvim ayına göre başladım. Bebeğiniz başını dik tutabiliyor, oturdugunda sorun olmuyor ve yemeğe ilgisi var ise takvim yaşına göre baslayabilirisniz 5 ay 20 gunlukken başladım. 34.haftada doğum.yapmistim. Yani düzeltilmiş 4.ay da falan olmuş oluyor.