Tatlican Ben yıkadım ütüledim. Kızımınkileri teyzesi almiştı hem yazlık olur birdaha almam yeter bunlar Sizde atın. Bakalım
Tatlican Tatlican @Feyzosumunannesi Başlık yanlış oldu onu yazıcaktım ama diğer bayan posta gelince söyledim😍 Kardeşim kıştan almıştı. Kendi kızına alırken.
uykusuzanne__ Tatlican hepsi çok güzel güle güle giysin prenses seninki de çok güzel canım benim güzel günlerde giy oğlumun ve kızımın kini aldım kendime daha almadım yarın bakıcam artık kendime de😂😂
Deletedmom_216 Tatlican henuz kendime bisi almasim muhtemelen de almicam ramazan bayraminda yazlik toplu alisveris yaptim giymediklerim var onlardan giyerim muhtemelen. Ogluma da dogum gununde gelen hediyelerden giydirmeyi düşünüyorum gerci bana hic belli olmaz ogluma iendim de alabilirim 😂 evde degilim suan resimleri yok maalesef
Tatlican Deletedmom_216 Bende kendime bayramdan bayrama arada yakınmızın düğünü olursa anca. Çocuklara daha çok alınıyor
Tatlican Dondurmalikahve Eşarbımı günlük aldığım pamuklulardan aldım eşim niye böyle aldın dedi normalde dügün bayram gibi günlerde böyle almıyordum ondan dedi Basitmı duruyor sence ne yapsam
Deletedmom_216 Tatlican oyle valla ys ben kendime diye citkgim her alisverisde kendime bisi almayip hep ogluma aldim 😂😂😂
Dondurmalikahve Tatlican Fotoğrafta kıyafetinle uyumlu olmuş ama eğer günlük kullanılan bir eşarp ise ve eşarp almak istiyorsan levidor, Armine, Aker gibi markalara bak canım ipek hemde kaymaz