elaslan öncelikle geçmiş olsun çocuk ek gıdaya geçemiyor, kusuyor diye niçin tomografi çektiler o kısmı anlayamadım? Yani ne gibi bir teşhis koyacaklar ki bu kadar tahlil yapmışlar, film istemişler? Bunu öğrenmek için soruyorum çünkü yarın bizlerin de başına gelebilir.