[silindi] o benzetme size ait…ben asla öyle bir benzetme yapmadim.kendi tecrubemi soyledim.kasarsan acir diye zrn ordaki hemsire dedi ve kasmamam icin elimi de tuttu hatta rahat davranmam icin.bu sekilde kolay gecti dedim.olabilir her bunye farklidir aci esigi farklidir.ama benim canim yanmadi diye aslaaaa acimaz demedim diyemem.veya acimis olsaydi da yine evet acisiz olmaz demem diyemem.bilmem anladiniz mi …burda yasanan tecrubeler belirtilmis.kisi kendisi o a gore kararini verir ozelde veya devlette yaptirir bilemem…ben aci yasayan kisiler hakkinda yorumum olmadi.yazdigimi iyi okuyup yorum yapin.benzetmenizi de kendi yorumunuzda yazin bana degil.