5 Buçuk aylık bebeğimiz, doğduğundan beri gaz, sancı ve mukus sorunumuz hep vardı. Bu zamana kadar gaz şurupları kullandık ancak rahatlama tam olmadı. Tam geçer derken yaklaşık 10 gündür kanlı kaka görmeye başladık. Sanırım alerjik olduğunu düşünüyoruz. Tam da ek gıda başlama süresi öncesi… Süt ve süt ürünlerini 8 gündür kestim ama kanlı kaka hala devam ediyor. Tecrübeli annelerimiz bu konuda bilgilerini paylaşabilir mi?