Merhaba arkadaşlar, ben geçen ay adetimle beraber ilk günü zlyndaya başladım. Kullandım sonuna kadar ve bitti. İkinci kutuyu henüz almadım. Ama normal adet günümde adet olmadım onu da geçtim şuan 9 günlük gecikme ve artık iyice şiştim. Ağrıları ayrı çekiyorum şişkinlik cabası. Bu arada testte yaptm çıkmadı bişey. Daha önce yaşayan var mı benim gibi ? Cidden artık ağrı ve şişkinlik beni mahvediyor🥲