momas nzl96 ülkemiz sürekli göç aldığı ve çeşit çeşit insan dolayısıyla hastalık olduğu için artık herkes yaptırıyor. Bende yarın yaptıracağım. 9. Aydaki zaten 12. Ayın ilave dozu. Yumurta alerjiniz yoksa yaptırın.
nzl96 Karşıma birsürü video çıktı olumsuz oyuzden kararsızım birde 12. Aylıkken de aynı aşı yapılıyormuş
[silindi] nzl96 @momas katılıyorum hastalıklar arttığı için sağlık bakanlığı aynı aşıyı 9.ayda da öneriyor ben de yaptıracağım inşallah
myavocado momas bugün yaptırdım canım ben de, çok şükür ateş v.s. de olmadı inşallah sizin de kolay geçsin 🙏🏻🌸
myavocado metemom_ bugün aşıyı yaptırdım, yumurta beyazını da geçen haftalarda senden duymuştum ya başka bir postta, yedirdim üç gün kuralı ile yaptırmadan önce, valla Allah razı olsun haberim yoktu sen demesen 😅 görünce yorumunu aklıma geldi 🙏🏻🌸
maysamoms33 nzl96 dün sordum doktorumuza oda göç olduğu için kızamık vb hasta geldiğini ve yaptırmam gerektiğini söyledi bizde olacağız günü gelince
nilikonunannesii nzl96 9. Ay aşısı mı varmış 6 ay aşısı olduktan sonra hemsişre 13 Ekim de aşı yazdı 1 yas aşısı dedi 9. Ayda gelecek de demedi.
canmanayvesuyu nzl96 beyazını denedik pişik oldu poposu şimdilik biraz erteledik üzülüyorum ertelendi diye
melikejdkdkd nzl96 hanımefendi bu aşıların bebeklerimizi nasıl koruduğunu bilseniz aklınızdan kararsızlık bile geçmezdi, eğer bebeğiniz alerjikse evet yaptırmayın 9.ay aşısını yada doktor kontrolünde yaptırın ama bi problem yoksa lütfen yaptırın aşıları ileride keşke dememek için.hatta doktor vesile çelik 9.aydali aşı için sağlık ocağı 12.ayda yaptırın 9.ay aşısını derse onu bile kabul etmeyin yaptırın aşılarınızı der
myavocado nzl96 bugün yaptırdım, çok şükür ateş v.s. yan etki de olmadı bu saate kadar. Yaptırılması gerektiğini düşünüyorum, doktorumuz da önerdi.