nnaz24
Bence bi idrar testi verin o zaman .
Ben de Adana da yaşıyorum . 4,5 aylık emzitiyorum ama bizimde geçen kuru olmaya başladı ama yaptığı zaman koyu renk değildi . Götürdüm tahlil verdim temiz çıktı . Doktor suya. Başlatalım muhtemelen terle atıyor çoğunu dedi