Kızlar yaz geldi ve yine başım dertte. Balkonuma her sene geliyor. Başta sıkıntı yapmıyordum ilk oğlum küçük diye ama şimdi 2 oğlum var küçüğüm de emeklemeye başladı heryere gitmek istiyor dışarı delisi ikiside ve balkon kenarlarında illaki her gün oluyor. Isırıgı da çok kötü oluyor. Ben kendimi gectim böcekten korkarım zaten ama çocuklar için ne yaparım diye düşünüyorum. Şimdi çamaşır katlıyordum. Çamaşırın içinde de çıktı bir tane yarıda bıraktım katlamayı. Titsinme geliyor küçüklükten beri fobi oldu o zamandan beri. Var mı bir çaresi. Evimiz kira cam balkon da yaptıramam izin vermiyor. Bana bi akıl verin. 2 balkonum var ikisinde de oluyor 😔