Stass Kızlar sezeryan sonrası göbegi nasıl sardnz korse kullanmak istemiyorum başka seklde yapan var mı
Kartopu06 Stass 9 ay oldu dogum yapali sezeryan oldum gobek bende de var of of fit gunlerimi cok ozledim 😔😔
Seydameva Hazarin_Annesi61 ay ayağımı sakatladım üstüne birde kaynanam geldi devam edemedim p tesi başlayacağım tekrar inşallah 🤦🏻♀️😊
Srpzngn Valla benim 11 ay oldu dogum yapali hala gobek var ve normal degil.Kilom yok ama gobek kaldi,gidecegini de dusunmuyorum.Kas yapim bozuldu,sanirim 2 yila kadar karin gerdirme yaptircam😢
Minnakbebek Korseyle faydasini goren varmi acaba bende bekliyim 27 gün oldu daha 😊normal macir korsesi takiyorumsari renk