[silindi]
Bu sefer boş yaptım yani biber soğan vs koymadım.
Boş şekilde kızdırdığım tavaya atıyorum , suyunu salıp geri çektiğinde tereyağ ekleyip güzel kavuruyorum , üstüne istediğim baharatlarla çok güzel bir yancı.
Aynı tarifin içine kırmızı/yeşil biber , soğan ekleyip üstüne de kaşar koyarsan da harika oluyor 🤤