42 günlük bebeğim kabız. Bebeğim ıkınıyor kendini zorluyor. Ağlayıp bağırıyor. Bacaklarını kendine çekiyor uğraşıyor ama tuvaletini yapamıyor. Gazı geldiğinde ağlıyor bağırıyor, gazı çıkardığında sakinleşiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğinizin kabızlığı nasıl geçti ? Lütfen yardımcı olun.
3 gün boyunca bu şekilde ağladı. Doktora götürdük fitil verdi. Fitili çok zorda kalırsak öyle kullanmamızı söyledi.
Dün fitili bebeğime uyguladık ve yarım saat geçmeden tuvaletini yaptı rahatladı. Ama bu sabah yine aynı şekilde bağıra bağıra ağladı bacaklarını kendine çekiyor ıkınıyor ellerini yumruk yapıp sıkıyor. Bebeğim kızarıyor kendini zorluyor sürekli.
Zeytinyağı falan verdim hiç faydası olmadı.