aselefekuzular Benim kızımda 7.30 da kalkıyordu tek uykuya geçtiğimizde ama zamanla uzadı uyanma saati şimdi 8 de kalkıyor bazen geçiyor. Şöyle ayarlamıştım zaten ilk 3-4 gün alışma süreci oluyor uykusu erken geliyor öğlen 12 de uyudu ilk günler anca o zamana kadar oyalayabildim. Max 2 saat uyuması yeterli benim kızım hep 1,5 saat uyuyo. Sizde böyle deneyin ilk günler 12 de uyutun zamanla o uyanıklık süresine alışınca kendisi 1 e doğru uyumaya başlar. Tek uyku rahatlık gerçekten