Yorum yapacağım ama her yorum öncesi karşıma reklam çıkıyor yaa. Bu kadar sık reklam normal mi? Bebeğim zaten durmuyor durduğu zamanda bi uygulamaya gireyim dedim bıktırıyor. Uzun zamandır bu yüzden kullanmıyordum uygulamayıda. Bence biraz reklamları azaltmalısınız gerçekten çok soğutuyor !