Benm doktorumun tavsiyesi vermem üzerineydi. Her mamadan sonra birkaç çay kaşığı kaynatılıp ılıtılmış su bebeğinizin ağzınıdq temizler. Şahsen ben bir süre sonra mamayı kestim sadece anne sütü aldığı zamanlarda bile verirdim su. Sonralar ayına göre arttırdım. Şuan 13 aylık en sevdiği şey su içmek 😊