Herkese iyi günler.
Oğlum 16 aylık olmak üzere 3günü var. Günse tek uyku yapıyor genelde 1ile 3 arası öğlen.
Ancak geceleri çok kötü durumdayız geceleri 3e kadar uyuyor 3te resmen zil çalmış gibi uyanıyor ya yarım saatte yada saatte bir gözleri kapalı ağlayarak uyanıyor odasında kendi kendine uyuyor. Dişlerin hepsinin harekette olduğunu doktor söyledi ancak diş ağrısı genelde diğerlerinde yattığında baslardı yarım saat bir saat içinde ağlamaya. Her gece aynı saatte uyanıp sabaha kadar sürüyor. 7 gibş dalıyor uykuya carpol verirsem daha erken dalıyor. Ağrı kesici alınca uyuması diş durumunu daha güçlendiriyor. Diş jeli sürünce yine sÜreç aynı ilerliyor yani yarım saatte bir uyanıyor hiç etki etmiyor.
Sizce dişten mi?
Hiç daha önce diş sancıları böyle olmamıştı. Yani sabaha kadar sürmüştü elbette de gece 3te başlamamıştı. (9 adet dişi çıktı)
Daha devam ederse doktora götüreceğim hergün carpol da vermek istemiyorum ancak. Carpol içince uyanmaması ağrısı olduğunu güçlendirsede diş jeli sürünce etki etmemesi diş değil mi acaba diyede düşündürüyor. Çok zor durumdayım yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim.