Poncikkkk Şeker testini yapmayım tamam güvenmiyorum pasta, börek yiyeyim, baklavayı gömeyim, pirinç pilavını sofranın baş köşesine oturtayım ardından soğuk bir hoşaf ya da koca bir meyve tabağı ohh. Ama bir kerelik şeker yüklemesine laf edeyim bu mantıklı mı peki? İçim rahatlasın istiyorsam buraya da sormam. Artık hayatımızda yapay zeka var, ona sorarım. Doktora güvenmeyip buradaki anneler ile içimi rahatlatamam. El kadar bebeğe hacamat yaptıran onu destekleyen anneler gördü bu gözler