zehrayamac09 hem çocuğum hem işim, çocuğum için çalışıyorum zaten onun daha iyi koşullarda yetişmesi için. İyi ki işime dönmüşüm çünkü dile kolay 16 yıl okuduk, üzerine daha eğitimler aldık ve belli bir kariyer seviyesine ulaştık. Bunları çöp etmek beni üzer. Kendi ekonomik özgürlüğüm olması kendimi daha rahat hissettiriyor. Ayrıca iş ile meşgul olmak da aklımı oyaladığı için oğlumla geçirdiğim her vaktin daha verimli olduğunu hissediyorum ve oğluma karşı da tolere seviyem daha yüksek.