Buzluktan kemikli et çıkarıp düdüklüde haşladım. Akşam yemek yapacaktım ama plansız kvalide çağırdı bilmem kimler gelecek illa sizde gelin diye🤦🏻♀️ şimdi bu haşlanmış eti buzdolabına koyup yemeği yarın pişirsem olur mu? Ya da yemeği pişirip yemek olarak mı dolaba koysam? Fark eder mi? Ben normalde buzluktan eti çıkarıp pişirip aynı gün yeriz bi daha buzdolabına koymam. Şimdi ne yapacam bilemedim.