Merhaba 6 gün önce 7 buçuk aylık oğlum sünnet oldu. Tombul bir bebek gömük pipisi var. Artık şişi indi morarıklığı geçiyor. Her gün suya oturtuyorum onu gevşesin diye. Bir krem verdi doktorumuz onu kullanıyoruz fakat her sürüşümde bacaklarını kapatıyor belli ki hassasiyeti var hala pipisinin üst bölgesine bastırıp pipisini dışarı çıkartıp öyle sürüyorum kremi (bastırmak derken öyle güçlü bir kuvvet değil). Hala hassasiyetinin olması normal mi ?