Rabiiul dip balığı pek önermezler ama bende ilk levreği verdiğimde 12 aylık falandı onu da söylim 😅 sürekli somonda sıkıyor balıktan soğusun istemedim 😁 üzerine limon tuzu attım 3-4 kırıntı, zeytinyağına kekik karıştırıp fırçayla sürdüm buharda haşlayarak verdim. Tadı çok güzeldi bayılarakta yemişti bebeğim.