dilankonakk Merhaba arkadaşlar çocuklarınıza bes yaptırdınız mı yaptırdıysanız hangi fonu kullandınız acaba bende mart ayında yaptırdım ama cok anlamıyorum
dilankonakk Bugun görüştüm bende altındaydı normalde bana altında kalsın digerleri de düşüşte dedi ama anlamadım ben pek
dilankonakk aslgrs benimki de altında dün görüştüm altında kalsın dedi ama sürekli takibini yapamıyorum veya neye yapacagımı bilmedigim için sanırım hep altında kalacak 😂