Kızlar bu makineyi yeni aldım ama bi türlü kullanmayı beceremiyorum güya ütüye gerek yokmuş öyle çıkartıyormuş aynı makine arkadaşımda da var o diyor bende asla kırıştırmadan çıkarıyor ama benimki neden giymeye hazır programında da yıkasam kırışık çıkartıyor anlamadım? Bu makineyi kullanan var mı? Kırışık önleyici topta aldım kullanıyorum eskisine nazaran daha az kırışık çıkartıyor ama yine baya kırışık tabi.