Sonsuz18 2 paket alın. 2 katlı pastaya asla yetmez benden demesi çoğunlukla pandispanyalı pasta tarzı yaptığım için biliyorum. Krem şanti dolapta durunca donukluk yapıp, çatlaklar oluşuyor 1-2 gün sonrasına sararma yapıyor ya hemen bitirin ya da pastacı kreması alailirsiniz ben onu da tercih ediyorum. İçerisine yenilebilir gıda boyası da koyabilirsiniz ne renk isterseniz. Su ya da süt ile yapılabilir deniliyor ama ikisini de denemiş birisi olarak süt hem tadını veriyor hemde daha güzel köpürme ve kıvam sağlıyor. Su ile yaptığımda ne yediğimi bilmemistim ben