happyymomiii Bağırdığı sürece cevap vermiyorum , sakinleş öyle konuşacağız diyorum ve sakinleşene kadar da konuşmuyorum o da pes ediyor. Sonrasında kendi annecim diye kucağıma geliyor , konu neyse anlatıyorum söz bir daha üzmeyeceğim seni annecim diyor ama sonuç yine aynısını yapıyor. Ben artık bağırdığın da cevap vermemek ve konuşmamak ile buldum çözümü açıkçası. Çünkü bağırırken doğrusunu anlattığımı duyduğu anda daha çok bağırıyor