Oğlum 20 aylık pazar günü kusmaya başladı 4 5 kere kustu biz hastaneye gittik doktor prebiotik verdi birde iğne yaptı oğlum gayet koşuyordu oynuyordu fakat 4 gündür sürekli yatıyor iştahı yok şimdi devbirazcık daha iyi iğne yaptıktan sonra 2 saat kusmadı sonra uykuyken gece kustu prebiotikle düzeldi kusması ama şöyle birsey var oğlum yürümesi değişti yürümek istemiyor asaklıyor bian düşücek gibi sanki başı dönüyor gibi çapraz çapraz gidiyor kızlar Napim sizce