Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık acıkıyor ama memeye yatırınca ağlayıp kendisini geri çekiyor yaklaşık bir 15 gündür bu sorunu yaşıyorum mama da veriyorum arada mecbur çünkü memeyi asla kabul etmiyor 😔 sadece anne sütü alsın istiyorum çünkü sütüm yeterince var aslında bu durumu yaşamış anneler var mı aramızda nasıl bir yol izlediniz ?